Olvasnivaló- Léleksimogató

2018.04.24 12:05

Magzatkortól kamaszkorig 

Both Gabi élménybeszámolója és könyvajánlója:

„Szerinted lehetséges a párbeszéd a méhedben fejlődő magzatoddal?

Én is kapásból azt mondtam erre a kérdésre, hogy NEM. Amikor azonban megfogant az első gyerekem, egész másképp álltam a dologhoz. Vonzó és vágyott lehetőséggé vált az addig elképzelhetetlen. Annyira, hogy eljutottam Hidas György pszichoanalitikushoz, az Anya-magzat kapcsolatanalízis módszerének egyik atyjához, hogy kipróbáljam.

Nagyon furcsa volt a szakembernél tett látogatás, mert addigra már én magam valahogy teljesen ösztönösen rájöttem, hogyan kommunikálhatok a köldökzsinórral hozzám kötött, bennem élő és fejlődő lénnyel, az első gyerekemmel….

….
Minden alkalommal makacs hallgatásba burkolózott a magzatom, amikor a szakembernél jártunk. Aztán egyszer mégis megkérdezte: „Miért vagyunk hárman? És ki ez a bácsi, aki itt van velünk? Egy varázsló?„

(Vollner Judit 2002-ben írt könyve a módszerről: a Lelki köldökzsinór,

mely 15 édesanyávall készített mélyinterjúkötet, ennek folytatása a képen látható, Magzatkortól kamaszkorig címmel- hiszen a gyerekek azóta felnőttek)

 

 

Vissza

Elérhetőség

dr. Sipos Edit
Összhang Egyesület Eger

3300 Eger, Barkóczy u. 11. II.Em. 4. Kapucsengő: 22,

Forma Stúdió Szentendre
2000 Szentendre, Dunakanyar Krt. 46.


06-30-950-50-44

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode